17 d’octubre, 2009

Macro

Us deixo una altre prova d'imatges macro que estic fent.

Posted by Picasa

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Veig que poc a poc t’hi vas afinant més. Bona foto. Ànim !!!!!

Juanjo ha dit...

Rafa, el fons es espectacular, amb uns tons molt agradables, i amb aixó ja tens molt guanyat. Afinaria més l'enfoc en les "floretes" del primer pla, i la cantonada inferior dreta la clonaria, per deixar-la amb el mateix color que el fons. Quin objectiu fas servir?

rafa fernandez ha dit...

Utilitzo el Tamron SP 90mm.macro 2.8, pero he tirat 10-20 fotos únicament (estic en pràctiques).

agus ha dit...

Coinzido con el comentario de Juanjo

Juanjo ha dit...

Molt bo aquest objectiu, el meu primer macro va ser aquest Tamron i tinc molt bons records. Ara faig servir el macro de Nikon.

Consol ha dit...

M'agrada la foto,