Rafa, el fons es espectacular, amb uns tons molt agradables, i amb aixó ja tens molt guanyat. Afinaria més l'enfoc en les "floretes" del primer pla, i la cantonada inferior dreta la clonaria, per deixar-la amb el mateix color que el fons. Quin objectiu fas servir?
6 comentaris:
Veig que poc a poc t’hi vas afinant més. Bona foto. Ànim !!!!!
Rafa, el fons es espectacular, amb uns tons molt agradables, i amb aixó ja tens molt guanyat. Afinaria més l'enfoc en les "floretes" del primer pla, i la cantonada inferior dreta la clonaria, per deixar-la amb el mateix color que el fons. Quin objectiu fas servir?
Utilitzo el Tamron SP 90mm.macro 2.8, pero he tirat 10-20 fotos únicament (estic en pràctiques).
Coinzido con el comentario de Juanjo
Molt bo aquest objectiu, el meu primer macro va ser aquest Tamron i tinc molt bons records. Ara faig servir el macro de Nikon.
M'agrada la foto,
Publica un comentari a l'entrada