Molt artística. M'agraden molt els reflexos de la gent en l'instrument.
M’agraden molt els reflexos en la fotografia i aquesta foto els ha sabut capta molt bé
Publica un comentari a l'entrada
2 comentaris:
Molt artística. M'agraden molt els reflexos de la gent en l'instrument.
M’agraden molt els reflexos en la fotografia i aquesta foto els ha sabut capta molt bé
Publica un comentari a l'entrada