20 d’octubre, 2009

Reflexes de festa

2 comentaris:

MarinaArimany ha dit...

Molt artística. M'agraden molt els reflexos de la gent en l'instrument.

Anònim ha dit...

M’agraden molt els reflexos en la fotografia i aquesta foto els ha sabut capta molt bé