Li has captat molt bé la mirada de sorpresa. Molt bona la profunditat de camp.
M’agrada. Esta molt ben aconseguida
Muy buena toma
En tinc unes quantes de Salamandres però cap amb aquest detall de la pell, ahuràs d'ensenyar-m'en, Bona!
Muy buena, parece que este posando para ti,excelente nitidez.
Publica un comentari a l'entrada
5 comentaris:
Li has captat molt bé la mirada de sorpresa. Molt bona la profunditat de camp.
M’agrada. Esta molt ben aconseguida
Muy buena toma
En tinc unes quantes de Salamandres però cap amb aquest detall de la pell, ahuràs d'ensenyar-m'en, Bona!
Muy buena, parece que este posando para ti,excelente nitidez.
Publica un comentari a l'entrada