21 d’octubre, 2009

Salamandra / Montseny


5 comentaris:

MarinaArimany ha dit...

Li has captat molt bé la mirada de sorpresa. Molt bona la profunditat de camp.

Anònim ha dit...

M’agrada. Esta molt ben aconseguida

Francesc ha dit...

Muy buena toma

Adolf Belio ha dit...

En tinc unes quantes de Salamandres però cap amb aquest detall de la pell, ahuràs d'ensenyar-m'en, Bona!

Tomàs ha dit...

Muy buena, parece que este posando para ti,excelente nitidez.