16 d’octubre, 2009

Versions

Us paso la mateixa foto en dos versions ( color i b&n ). Quina us agrada més ?


Posted by Picasa

4 comentaris:

Francesc ha dit...

Las dos estan ve paro a mi personalment els paisatges me agrada mes en color.

Anònim ha dit...

La de B&N m'agrada molt, dona molta sensació de pau i solitud.

Marta ha dit...

Quan miro la foto, la vista només es centra en el reflexe dels arbres a l´aigua, el demés es perd totalment, i tal com ha quedat el reflexe, a mi personalment, em mareja un xic la vista. No sé si a l´altre gent li passa el mateix que a mi. Ho expresso amb confiança.

Cecili ha dit...

Blanc i negre...és que sóc adicte