Quan miro la foto, la vista només es centra en el reflexe dels arbres a l´aigua, el demés es perd totalment, i tal com ha quedat el reflexe, a mi personalment, em mareja un xic la vista. No sé si a l´altre gent li passa el mateix que a mi. Ho expresso amb confiança.
4 comentaris:
Las dos estan ve paro a mi personalment els paisatges me agrada mes en color.
La de B&N m'agrada molt, dona molta sensació de pau i solitud.
Quan miro la foto, la vista només es centra en el reflexe dels arbres a l´aigua, el demés es perd totalment, i tal com ha quedat el reflexe, a mi personalment, em mareja un xic la vista. No sé si a l´altre gent li passa el mateix que a mi. Ho expresso amb confiança.
Blanc i negre...és que sóc adicte
Publica un comentari a l'entrada