Molt bona. El detall del ocells volant és precios.
Bonica i molt càlida...Felicitats Montse !
El color vermell es ben diferent del que hi ha per aqui,bon contrallum.
Publica un comentari a l'entrada
3 comentaris:
Molt bona. El detall del ocells volant és precios.
Bonica i molt càlida...Felicitats Montse !
El color vermell es ben diferent del que hi ha per aqui,bon contrallum.
Publica un comentari a l'entrada