06 de setembre, 2010

Posta de sol en el Nil

3 comentaris:

MarinaArimany ha dit...

Molt bona. El detall del ocells volant és precios.

Marta ha dit...

Bonica i molt càlida...Felicitats Montse !

Tomàs ha dit...

El color vermell es ben diferent del que hi ha per aqui,bon contrallum.