08 de novembre, 2010

Llenceria Macià

Els jocs de llums i ombres que varem trobar eren maravellosos.

Posted by Picasa

4 comentaris:

Consol ha dit...

Aquesta foto és molt maca.

Jesús jg ha dit...

Ja veig que tu i els altres companys heu après bé les lliçons que us ha donat EL SENYOR XAVI MAÑOSA! Llum!!!

Anònim ha dit...

Una foto molt ben aconseguida.

Tomàs ha dit...

Bon control entre llums i hombres.