Aquesta foto és molt maca.
Ja veig que tu i els altres companys heu après bé les lliçons que us ha donat EL SENYOR XAVI MAÑOSA! Llum!!!
Una foto molt ben aconseguida.
Bon control entre llums i hombres.
Publica un comentari a l'entrada
4 comentaris:
Aquesta foto és molt maca.
Ja veig que tu i els altres companys heu après bé les lliçons que us ha donat EL SENYOR XAVI MAÑOSA! Llum!!!
Una foto molt ben aconseguida.
Bon control entre llums i hombres.
Publica un comentari a l'entrada