09 de febrer, 2012

La Mitja 2012

Qui diu que feia fred, la Martina previsora anava ben contenta

3 comentaris:

Frederic ha dit...

Martina el proper any has de fer companyia en Jordi, que 21.1 km no son res. !!!

MarinaArimany ha dit...

A l'associació hi tenim uns quants cracks.

Consol ha dit...

Martina, ets la nostra representant femenina. Felicitats.