Martina el proper any has de fer companyia en Jordi, que 21.1 km no son res. !!!
A l'associació hi tenim uns quants cracks.
Martina, ets la nostra representant femenina. Felicitats.
Publica un comentari a l'entrada
3 comentaris:
Martina el proper any has de fer companyia en Jordi, que 21.1 km no son res. !!!
A l'associació hi tenim uns quants cracks.
Martina, ets la nostra representant femenina. Felicitats.
Publica un comentari a l'entrada