07 de febrer, 2012

La Mitja 2012


Els primers homes a 1km de l'arribada:

1 comentari:

MarinaArimany ha dit...

En molt pocs metres, la capçalera de la cursa va canviar i el guanyador es va posar a davant.
Bona foto, m'encanta l'entusiasme de la senyora del públic.