07 de febrer, 2012

La Mitja

Dos campions

6 comentaris:

Cesc ha dit...

Bona fotografia esportiva, m'agrada.

Frederic ha dit...

Molt bona foto i dos grans esportistes

Anònim ha dit...

Molt bona foto.

Adolf Belio ha dit...

Com un auto de sis rodes, estéticament molt maca!

Consol ha dit...

Està molt bé, sents la velocitat.

Jesús jg ha dit...

La foto, preciosa! Quan la vaig veure per primera vegada em va semblar una "màquina", no dues. Sembla un tàndem molt sincronitzat. La possició dels cossos dóna sensació de gran velocitat.