Bona fotografia esportiva, m'agrada.
Molt bona foto i dos grans esportistes
Molt bona foto.
Com un auto de sis rodes, estéticament molt maca!
Està molt bé, sents la velocitat.
La foto, preciosa! Quan la vaig veure per primera vegada em va semblar una "màquina", no dues. Sembla un tàndem molt sincronitzat. La possició dels cossos dóna sensació de gran velocitat.
Publica un comentari a l'entrada
6 comentaris:
Bona fotografia esportiva, m'agrada.
Molt bona foto i dos grans esportistes
Molt bona foto.
Com un auto de sis rodes, estéticament molt maca!
Està molt bé, sents la velocitat.
La foto, preciosa! Quan la vaig veure per primera vegada em va semblar una "màquina", no dues. Sembla un tàndem molt sincronitzat. La possició dels cossos dóna sensació de gran velocitat.
Publica un comentari a l'entrada