Em recorden a la orquestra del Titànic. Continuen tocant malgrat les inclemències metereològiques. Dignes d'admiració! Bona, bona!!!
Publica un comentari a l'entrada
1 comentari:
Em recorden a la orquestra del Titànic. Continuen tocant malgrat les inclemències metereològiques. Dignes d'admiració! Bona, bona!!!
Publica un comentari a l'entrada