08 de febrer, 2012

La petita orquestra de la Mitja 2012

1 comentari:

Jesús jg ha dit...

Em recorden a la orquestra del Titànic. Continuen tocant malgrat les inclemències metereològiques. Dignes d'admiració! Bona, bona!!!