Molt ben trobada!. M'encanta el contrast entre un que sembla que va a la platja i l'altre que està mort de fred, però tots dos corren i ho fan molt bé.
Publica un comentari a l'entrada
1 comentari:
Molt ben trobada!. M'encanta el contrast entre un que sembla que va a la platja i l'altre que està mort de fred, però tots dos corren i ho fan molt bé.
Publica un comentari a l'entrada