08 de febrer, 2012

On es la platja?



1 comentari:

MarinaArimany ha dit...

Molt ben trobada!. M'encanta el contrast entre un que sembla que va a la platja i l'altre que està mort de fred, però tots dos corren i ho fan molt bé.