Apa Jordi, que fa baixada!.
Molt bé Jordi, aqui ja et quedaba poc.
Bravo pels campions!
Publica un comentari a l'entrada
3 comentaris:
Apa Jordi, que fa baixada!.
Molt bé Jordi, aqui ja et quedaba poc.
Bravo pels campions!
Publica un comentari a l'entrada