08 de febrer, 2012

La Mitja 2012

Jo no li vec falta de dignitat, ja que reconèixer el mèrit que teniu de fer això.
FELICITATS A TOTS ELS QUE VAREU CORRE.

3 comentaris:

Cesc ha dit...

Apa Jordi, que fa baixada!.

Anònim ha dit...

Molt bé Jordi, aqui ja et quedaba poc.

MarinaArimany ha dit...

Bravo pels campions!