Aquesta noia sap còrrer, fa bons moviments.
Molt bo, l'ombra t'ha quedat perfecte
Molt bo,t'ha quedat molt bé.
Publica un comentari a l'entrada
3 comentaris:
Aquesta noia sap còrrer, fa bons moviments.
Molt bo, l'ombra t'ha quedat perfecte
Molt bo,t'ha quedat molt bé.
Publica un comentari a l'entrada