08 de febrer, 2012

Camí de la mitja

Un cinemagraph de la Mitja

3 comentaris:

Consol ha dit...

Aquesta noia sap còrrer, fa bons moviments.

Frederic ha dit...

Molt bo, l'ombra t'ha quedat perfecte

Tomàs ha dit...

Molt bo,t'ha quedat molt bé.