Molt bo. Molta feina hi ha en aquests dos minuts. Hi ha una mica de tot i per fer això han de participar diferents persones. Proposo fer un de semblant per a la CUP d'handbol, per a la Festa Major o per a una altra oportunitat. És qüestió de proposar-s'ho.
3 comentaris:
Molt bo. Molta feina hi ha en aquests dos minuts. Hi ha una mica de tot i per fer això han de participar diferents persones.
Proposo fer un de semblant per a la CUP d'handbol, per a la Festa Major o per a una altra oportunitat. És qüestió de proposar-s'ho.
Molt guapo!
Molt bona feina.
Publica un comentari a l'entrada