08 de febrer, 2012

Time lapse Mitja 2011



Aquest time lapse no és meu, l'han fet uns coneguts, és un bon exemple de time lapse i d'un treball associatiu.

3 comentaris:

Jesús jg ha dit...

Molt bo. Molta feina hi ha en aquests dos minuts. Hi ha una mica de tot i per fer això han de participar diferents persones.
Proposo fer un de semblant per a la CUP d'handbol, per a la Festa Major o per a una altra oportunitat. És qüestió de proposar-s'ho.

MarinaArimany ha dit...

Molt guapo!

Tomàs ha dit...

Molt bona feina.