06 de febrer, 2012

Mitja 2012

Aviam si ens aclarim: feia fred o no?

3 comentaris:

Jesús jg ha dit...

No serà que els has tret la roba amb Photoshop? Tots tenen molt de mèrit per còrrer i a més amb aquest fred.

MarinaArimany ha dit...

Que valents!!!!!

Frederic ha dit...

Des de fa molts anys els dos personatges de la foto corren sense samarreta estiu i hivern. Jo el he vist còrrer a -7 graus, so is hi fixeu tenem les idees ben calentes !!!!