No serà que els has tret la roba amb Photoshop? Tots tenen molt de mèrit per còrrer i a més amb aquest fred.
Que valents!!!!!
Des de fa molts anys els dos personatges de la foto corren sense samarreta estiu i hivern. Jo el he vist còrrer a -7 graus, so is hi fixeu tenem les idees ben calentes !!!!
Publica un comentari a l'entrada
3 comentaris:
No serà que els has tret la roba amb Photoshop? Tots tenen molt de mèrit per còrrer i a més amb aquest fred.
Que valents!!!!!
Des de fa molts anys els dos personatges de la foto corren sense samarreta estiu i hivern. Jo el he vist còrrer a -7 graus, so is hi fixeu tenem les idees ben calentes !!!!
Publica un comentari a l'entrada