21 d’octubre, 2009

Més de Cadaqués i el Cap de Creus




7 comentaris:

Adolf Belio ha dit...

La primera una composició molt original, l'has sapigut trobar....

agus ha dit...

Marina la foto de la iglesia esta muy desenfocada, esta hecha asin a proposito,saludos

Marta ha dit...

Marina, m´agrada la de la barca i després la última, la de l´Església, per la seva originalitat al donar-li
aquestes "ràfagues de moviment". BRAVO !!!!!!!!!!!!!

Juanjo ha dit...

Marina, el toc de zoom de l'última foto està molt bé.

Anònim ha dit...

Coincideixo amb que la 1a esta molt ben aconseguida.

Tomàs ha dit...

Curiosa l`esglesia amb aquest moviment de zoom.

Consol ha dit...

Marina, en les teves fotos estic veient que Cadaqués s'assembla a Grècia. Som al Mediterrani.