La primera una composició molt original, l'has sapigut trobar....
Marina la foto de la iglesia esta muy desenfocada, esta hecha asin a proposito,saludos
Marina, m´agrada la de la barca i després la última, la de l´Església, per la seva originalitat al donar-li aquestes "ràfagues de moviment". BRAVO !!!!!!!!!!!!!
Marina, el toc de zoom de l'última foto està molt bé.
Coincideixo amb que la 1a esta molt ben aconseguida.
Curiosa l`esglesia amb aquest moviment de zoom.
Marina, en les teves fotos estic veient que Cadaqués s'assembla a Grècia. Som al Mediterrani.
Publica un comentari a l'entrada
7 comentaris:
La primera una composició molt original, l'has sapigut trobar....
Marina la foto de la iglesia esta muy desenfocada, esta hecha asin a proposito,saludos
Marina, m´agrada la de la barca i després la última, la de l´Església, per la seva originalitat al donar-li
aquestes "ràfagues de moviment". BRAVO !!!!!!!!!!!!!
Marina, el toc de zoom de l'última foto està molt bé.
Coincideixo amb que la 1a esta molt ben aconseguida.
Curiosa l`esglesia amb aquest moviment de zoom.
Marina, en les teves fotos estic veient que Cadaqués s'assembla a Grècia. Som al Mediterrani.
Publica un comentari a l'entrada