Molt bona, m'agrada
Una simetria perfecta bona foto.
Colors en armonia i una geometría perfecte.
Quant cargols hi ha? Joseph, he intentat contar-los i no puc. Tu ho saps?Per altra banda, la foto m'agradddddda.
Bona ! Molt geomètrica !
Ben trobada.
Bona foto. Però proba tallar una mica per la part de dalt de la foto, crec que guanya en força i centra el principal motiu que és la simetria de les vies.
Publica un comentari a l'entrada
8 comentaris:
Molt bona, m'agrada
Una simetria perfecta bona foto.
Colors en armonia i una geometría perfecte.
Quant cargols hi ha? Joseph, he intentat contar-los i no puc. Tu ho saps?
Per altra banda, la foto m'agradddddda.
Bona ! Molt geomètrica !
Bona ! Molt geomètrica !
Ben trobada.
Bona foto. Però proba tallar una mica per la part de dalt de la foto, crec que guanya en força i centra el principal motiu que és la simetria de les vies.
Publica un comentari a l'entrada