08 de novembre, 2010

Línees rectes i corbes


8 comentaris:

Frederic ha dit...

Molt bona, m'agrada

Francesc ha dit...

Una simetria perfecta bona foto.

Adolf Belio ha dit...

Colors en armonia i una geometría perfecte.

Jesús jg ha dit...

Quant cargols hi ha? Joseph, he intentat contar-los i no puc. Tu ho saps?
Per altra banda, la foto m'agradddddda.

Marta ha dit...

Bona ! Molt geomètrica !

Marta ha dit...

Bona ! Molt geomètrica !

Tomàs ha dit...

Ben trobada.

rafa fernandez ha dit...

Bona foto. Però proba tallar una mica per la part de dalt de la foto, crec que guanya en força i centra el principal motiu que és la simetria de les vies.