Em sembla que no volia passar desapercebut, sino que tenia un altre problema. Va ser una bona cursa, per tot, pel públic, pel recorregut, però sobretot per les sensacions.
Sense guants, sense gorra, amb samarreta màniga curta, ... Aquest home és un jove en forma!!! Felicitats, Frederic, no només per aquesta cursa sinò per tantes que has fet i per les que encara faràs!!!
4 comentaris:
Em sona, em sona.
Em sembla que no volia passar desapercebut, sino que tenia un altre problema. Va ser una bona cursa, per tot, pel públic, pel recorregut, però sobretot per les sensacions.
Felicitats per qui ha fet la foto i pel Federic que està en forma.
Sense guants, sense gorra, amb samarreta màniga curta, ... Aquest home és un jove en forma!!! Felicitats, Frederic, no només per aquesta cursa sinò per tantes que has fet i per les que encara faràs!!!
Publica un comentari a l'entrada