07 de febrer, 2012

La mitja 2012

Alguns volien passar desapercebuts

4 comentaris:

Cesc ha dit...

Em sona, em sona.

Frederic ha dit...

Em sembla que no volia passar desapercebut, sino que tenia un altre problema. Va ser una bona cursa, per tot, pel públic, pel recorregut, però sobretot per les sensacions.

Consol ha dit...

Felicitats per qui ha fet la foto i pel Federic que està en forma.

Jesús jg ha dit...

Sense guants, sense gorra, amb samarreta màniga curta, ... Aquest home és un jove en forma!!! Felicitats, Frederic, no només per aquesta cursa sinò per tantes que has fet i per les que encara faràs!!!